Debrecenizen

Debrecenizen

Finom kávéra vágysz Debrecenben?

2019. február 04. - Debrecenizen

Sziasztok!

A mai napon az éttermek&kávézók rovatomon belül egy igen népszerű helyet hoztam Nektek, ami nem más mint a Volt egyszer. Bevallom őszintén már nagyon régen voltam itt utoljára, mert az elmúlt 1 évben olyan sokan kezdtek el ide járni, hogy ha nem foglaltam asztalt előre, csak elvitelre tudtam kávét venni. Most azonban, hogy nemrég 2 Starbucks is nyílt a városban, elérkezettnek láttam az időt, hogy visszatérjek, és megnézzem mi változott 1 év alatt.

Azt kell mondanom, hogy a kávéjuk, még mindig ugyanolyan jó mint volt, és a kiszolgálás is nagyon gyors. További pozitívum volt számomra, hogy jókedvűen fogadtak az ott dolgozók, pedig legalább a 40. kávét készítették el aznap. Kétféle kávét kóstoltam meg: egy cappucinot és egy pumpkin lattét. A kettő együtt 1450Ft-ba került, és nagyon tudom Nektek ajánlani.

A bejegyzés trackback címe:

https://debrecenizen.blog.hu/api/trackback/id/tr5014608494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása